בכדי לבחור נכון מרפאת שיניים בירושלים, יש כמה פרמטרים לבחירה הנכונה. יש לשאול את בני המשפחה אם הם מרוצים מרופא השיניים שמטפל בהם. בררו מה הזמינות של הרופא ואילו סוג טיפולי שיניים הוא מבצע במרפאתו, או באיזה תחום הוא מתמחה במיוחד. בררו בנוסף, אם רופא השיניים שאליו אתם מתכוננים לגשת לטיפול הוא חבר בהסתדרות רופאי השיניים. בקרו במרפאה , כך שתוכלו להתרשם מהניקיון ומהמכשור המשוכלל שלה וכן מהצוות המטפל.

תוכלו לבקש את דעת המטופלים אם הם מרוצים מהטיפול והיחס. שוחחו עם רופא השיניים וכך תוכלו לדעת אם הוא מקצועי, אדיב וסבלני. כדאי תמיד לבחור מרפאת שיניים שהיא רב תחומית ויש בה את כל המומחים ברפואת השיניים או כירורגיית פה ולסת, כך שלא תצטרכו להתרוצץ מרופא לרופא. בדקו את האחריות הניתנת על סוגי טיפולי השיניים שברצונכם לבצע.

בררו אם מרפאת שיניים בירושלים מומחית לשיקום פה ולסת

היום, טיפולי שיקום פה ולסת, הפכו למבוקשים יותר, במיוחד בקרב האוכלוסייה המבוגרת יותר. התחילו את טיפול השיניים לאחר שכבר אתם יודעים מה המחיר ואם המרפאה באה לקראתכם בהסדרי תשלומים נוחים, היות וכולנו יודעים כי טיפולי שיניים במיוחד השתלות שיניים זה לא טיפול זול. את השתלת השיניים, יש לבצע במרפאת שיניים מומחית, היות ומדובר על טיפול כירורגי מורכב. יש לבדוק את השיטות השונות להשתלת השיניים ואם שיטת אלה, אכן מתאימות לכם על פי מצבכם הבריאותי. הרופא יבקש מכם למלא שאלון, כך שידע אם בכלל אתם יכולים לעבור השתלת שיניים, ציינו אילו תרופות אתם נוטלים באופן קבוע, ואם יש לכם איזה שהיא מחלה כרונית שרופא השיניים צריך לדעת על קיומה.

בררו על המחירים של השתלת השיניים והטיפולים השונים שעליכם לעבור והשוו בין המרפאות השונות. בדיקה יסודית של מרפאות השיניים באזורכם, תסייע לכם בבחירה הנכונה של מרפאת השיניים שתוכל להתאים לכם מכל הבחינות. רופאי השיניים בונים עבורכם תכנית טיפולית לשיקום הפה שעשויה לכלול: סתימות, טיפולי שורש, כתרים ועוד. במידה ומדובר על טיפול מורכב, כדאי כי תבקשו הנחה היות והטיפול יהיה מקיף ויקר.

טיפולי שיניים במרפאות מומחים לבריאות ואסטטיקה

ישנם שירותים שונים שמעניקים רופאי השיניים, כך שגם השיניים תהיינה בריאות וההרגשה של המטופלים תהיה טובה לגבי המראה שלהם. מראה חיצוני מטופח ואסטטי, יגרום להרגשה פנימית טובה יותר. אנשים שמטפלים בשיניהם, לא יחששו לחייך ולחשוף שתי שורות שיניים מושלמות וצחורות. מומלץ לשים דגש לחלל הפה והחניכיים, מה שישמור על בריאותכם לשנים. התכיפות שעליכם לבקר במרפאת השיניים, הינה אחת לחצי שנה, בדרך זו, ניתן יהיה לטפל בשן אשר כדאי יהיה לטפל בה לפני שמצבה יהיה גרוע יותר ואפילו בלתי הפיך. אנשים מבוגרים נוטים לאבד את שיניהם מהר יותר מאשר צעירים והם צריכים לטפל באמצעות ביקורות תכופות יותר בשיניהם.

אם מדובר על שתלים רבים בשיניים, מומלץ לעבור את הטיפול באמצעות הרדמה מלאה, מה שיקל על הטיפול וההחלמה מההשתלות. בין הטיפולים קיימים טיפולים משמרים לשיניים, טיפולי חניכיים ומעקב אחר טיפול. כדאי תמיד להישמע לרופא השיניים לאחר הטיפול שבוצע על ידו, כך שתוכלו לשמור על שיניים וחניכיים בריאות לאורך זמן.

רבים אינם יודעים, אך טיפולי שיניים וביקורים קבועים במרפאת השיניים לא רק ששומרים על היגיינה של הפה, כי אם גם על בריאות הגוף ולהיפך- בריאות לקויה עשויה להשפיע על מצב השיניים שלכם.

רופא השיניים שמוצא קשר בין תזונה נכונה ובריאות השיניים והגוף

שמי ד”ר יוסף לרבה ואני רופא שיניים וותיק מזה 30 שנה. מרפאת השיניים שבבעלותי, מעניקה טיפולי שיניים מגוונים והמטופלים זוכים ליחס אדיב, חם ואישי, תוך שימוש בשיטות טיפול ומכשור מהמתקדמים ביותר. בשנים האחרונות לאחר ניסיוני הרב בטיפולי שיניים מגוונים, התחלתי להתמחות גם בנושא התזונה וניהול אורח חיים בריא ואני מוצא כי קיים קשר ישיר בין תזונה נכונה ואורח חיים בריא לבריאות הפה. תוכלו לבקר במרפאתי בירושלים ולקבל מידע לגבי אורח החיים המתאים לכם.